Opcje dostawy i płatności

Ponad 92% towaru mamy na magazynie. Jeżeli jakikolwiek towar nie jest aktualnie dostępny, podajemy informację o jego najbliższej dostawie.
Obuwie ORTO jest produkowane na zamówienie w czeskiej firmie w ciągu 3 tygodni, dlatego termin jego dostawy wydłuża się do 4 tygodni.

Dla wszystkich zamówień powyżej 300 zł - DARMOWA DOSTAWA.

 

 

 

WARUNKI DOSTAWY
 

Dostawa kurierem DPD (22,99 zł)

W dniu ekspedycji towaru z naszego magazynu wyślemy do Ciebie e-mail zawiadamiający o tym, że wysyłka jest w drodze. Towar dostarczy firma kurierska. Towar oczekuj do 3 – 4 dni roboczych od wyekspediowania z naszego magazynu. W dniu dostawy kurier zatelefonuje lub wyśle do Ciebie SMS a informującego o przewidywanym czasie dostawy przesyłki.

Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu w chwili dostarczenia towaru, zostawi w skrzynce pocztowej powiadomienie o terminie, w którym można przesyłkę odebrać. Telefonicznie można uzgodnić kolejną próbę dostarczenia paczki. Odbiór paczki trzeba zrealizować do 5 dni. Po upływie terminu towar jest wysyłany z powrotem na nasz magazyn.

 


 

WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Pobranie (6,99 zł)

Najpopularniejszy sposób płatności. Należność za towar wpłacasz kurierowi lub przy odbiorze.

 

 


 

Płatność kartą przez internet (DARMOWA)

W celu dokonania płatności zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności GoPay. Wprowadź dane ze swojej karty bezpośrednio do banku , żaden z naszych pracowników nie ma do nich dostępu.

 

Dostępne karty:

 

Jak dokonać płatności

1. krok: W opcjach płatności wybierz Płatność online – kartą lub online przekazem

2. krok: Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności GoPay, gdzie wybierzesz formę płatności kartą.

3. krok: Wprowadź dane karty: numer, data ważności a także numeru CVV2/CVC2, (znajdującego się na rewersie karty)

 

Po zakończeniu transakcji otrzymasz informację o wyniku realizacji płatności na podany wcześniej adres e-mail. Jeżeli płatność online nie została potwierdzona przez bank, powodem może być:

Błędnie wpisane dane karty.

Na Twoim koncie brak środków lub przekroczony limit transakcji internetowych.

Karta płatnicza nie posiada aktywacji do płatności internetowych, skontaktuj się ze swoim bankiem.

 


 

Gwarancja zwrócenia pieniędzy:

Jeżeli nie jesteś z jakiegokolwiek powodu zadowolony z zakupionym towarem, możesz skorzystać z możliwości zwrócenia towaru w ciągu 90 dni od daty dostawy. My zwrócimy za towar pieniądze. Wyślij towar jako zwykłą paczkę (nie jako przesyłka pobraniowa) pod nasz adres: deDoma Ltd., FROGMAN s.r.o., ID: 242 65 403, Stawowa 91, 43-400 Cieszyn.

 

Potrzebujesz porady?

Jeśli masz jakieś pytania prosimy o kontakt na naszej linii obsługi klienta 22 307 39 95 lub wysłać zapytanie do: sklep@dedoma.pl. Możemy doradzić i odpowiedzieć na pytania w ciągu dwóch dni roboczych.

 

Chcesz zamówić?

Wolisz złożyć zamówienie przez telefon? Prosimy o kontakt na naszej linii obsługi klienta 22 307 39 95. Można oczywiście wykorzystać koszyk w naszym e-sklepie lub można zamówić pisemnie na adres: sklep@dedoma.pl. Dziękujemy za zaufanie!

 

Odbiór towaru i reklamacja dostawy

Przy odbiorze towaru dobrze sprawdź, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. W wypadku, że paczka wydaje się być uszkodzona, złóż zaraz reklamację kurierowi.

Jeśli okaże się, że zawartość przesyłki jest uszkodzona po jego akceptacji i rozpakowaniu powiadomić dostawcę DPD, w ciągu 2 dni roboczych, po upływie tego czasu nie będzie akceptowana. Zalecamy wykonanie dokumentacji fotograficznej natychmiast po rozpakowaniu przesyłki.

Szczegółowe informacje o reklamacji znajdziesz tutaj.