Reklamacja
ZAKUPY Z ZAUFANIEM
Najlepsza i najłatwiejsza gwarancja.
W razie niezadowolenia
zwrot pieniędzy!
.. to jest nasza gwarancja
W razie nieodpowiadającego towaru i skorzystanie z gwarancji zwrócenia towaru w ciągu 90 dni:
- towar z powrotem zapakować, najlepiej do oryginalnego opakowania
- do przesyłki włożyć również formularz reklamacyjny – nie trzeba podawać powodu zwrócenia, ale trzeba wpisać numer konta bankowego, gdzie mają być wysłane pieniądze za towar
- ważne podanie numeru telefonu, żeby było możliwe skontaktować się w razie problemów podczas załatwiania reklamacji
- towar prosimy odesłać na adres spedytora i prosimy nie zapomnieć podać ID – FROGMAN s.r.o., ID: 1917N, Stawowa 91, 43-400 Cieszyn.
- wysłać jako regularna przesyłka albo do odbioru osobistego – nie jako przesyłka pobraniowa!
W razie uszkodzenia produktu w trakcie użytkowania lub uszkodzonego na skutek wad produktu lub zamówienie nie zostało zrealizowane zgodnie z twoim żądaniami:
- cały produkt albo uszkodzoną część odpowiednio zapakować
- do przesyłki włożyć wypełniony formularz reklamacyjny, gdzie trzeba podać powód zwrotu i preferowany sposób załatwienia reklamacji
- ważne podanie numeru telefonu, żeby było możliwe skontaktować się w razie problemów podczas załatwiania rekalamcji
- towar prosimy odesłać na adres spedytora i prosimy nie zapomnieć podać ID – FROGMAN s.r.o., ID: 1917N, Stawowa 91, 43-400 Cieszyn.
- wysłać jako regularna przesyłka albo do dobioru osobistego – nie jako przesyłka pobraniowa!
Reklamacje rozwiązujemy w najkrótszym możliwym czasie, jednak najdłużej do 30 dni od przyjęcia przesyłki do magazynu.
W razie niepewności, proszę dzwonić pod numer 22 307 39 95 lub pisać na e-mail sklep@dedoma.pl