Jak zamówić?
Mamy dla Państwa kilka wygodnych sposobów zamawiania. Najprościej można zamówić wprost pośrednictwem naszego sklepu, wykorzystując w tym celu formularz szybkiego zamówienia. Jeżeli mają Państwo jakikolwiek kłopot ze zamówieniem, prosimy o kontakt telefoniczny z działem obsługi klienta, gdzie operatorzy chętnie Państwu pomogą.
TELEFON:
22 307 39 95
Jesteśmy do dyspozycji na linii telefonicznej Pon-Pt od 8 do 16:30 godz. W innych godzinach prosimy o pozostawienie wiadomości na naszej automatycznej sekretarce. Oddzwonimy.
ONLINE:
www.dedoma.pl
Na stronach znajdziecie Państwo wiele innych produktów, jak również ciekawe pomysły, przepisy kulinarne i wiele innych informacji. Po prawidłowym złożeniu zamówienia wyślemy automatyczną odpowiedź o otrzymaniu zamówienia. W przypadku pytań, możesz kontaktować się na e-mail, z którego potwierdzenie zostało wysłane.
E-MAILEM:
Nasi operatorzy wyślą na podany e-mail potwierdzenie o utworzeniu zamówienia.
PISEMNIE POCZTĄ:
Wyślij swoje zamówienie na adres deDoma, FROGMAN s.r.o., Stawowa 91, 43-400 Cieszyn.
Informacje o przesyłce:
Jeśli chcesz być informowany o przesyłce, nie zapomnij nam podać swój numer telefonu komórkowego lub adres e-mail, na które możemy wysłać informacje.W dniu ekspedycji przesyłki wyślemy na podany kontakt wiadomość SMS lub e-mail z informacją, że przesyłka została przekazana do transportu. Następnie poinformujemy o możliwości odebrania przesyłki oraz terminie przechowywania.
Więcej informacji o sposobie dostawy patrz Transport i płatność.
Anulowanie zamówienia:
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz anulować zamówienie, należy niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami przez telefon, e-mail, czat lub poprzez formularz kontaktowy. Jeżeli przesyłka nie została przekazana do przewoźnika, możliwe jest anulowanie zamówienia. Jeśli przesyłka została już przekazana do przewoźnika, operator poinformuje Cię, jak postępować.